19.3.15

Coll de mitja

Avui us presento el meu primer coll de mitja, fet amb punt tonto o punt del dret. Un projecte senzillet de tarda de diumenge. 





El punt tonto és el més fàcil de teixir. Només s'han de fer punts del dret, i ja està.
La veritat es que no vaig seguir cap patró en especial, simplement vaig muntar 24 punts en agulles del número 10, ja que vaig utilitzar una llana gruixuda i vaig seguir teixint fins a aconseguir la llargada que volia (uns 60 cm aproximadament). Un cop acabat, vaig cosir els dos extrems per unir-los. 


I com que fer mitja enganxa molt, em vaig animar a fer un segon coll de color blanc trencat.
Aquesta vegada, amb punt d'arròs però també molt fàcil d'elaborar. 


Es tracta d'anar combinant un punt del dret i un del revés, i així successivament fins acabar la volta.  A la passada següent, els punts es teixeixen al contrari  de com es presenten, és a dir, si el punt de la volta anterior és del revés se'n fa un del dret i on hi ha un punt del dret, se'n fa un del revés. Fàcil, fàcil!!!


Com podeu observar, són punts molt bàsics i fàcils de seguir i us asseguro que si ho proveu, també us enganxarà!

Espero que us hagi agradat.


P.D.: Si us animeu a aprendre a fer punt de mitja, feu una ullada als fantàstics tutorials de Knitting Point i Katia.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada